Muizennestje

Hier kun je bijzondere of leuke verhalen over je overige huisdieren schrijven. Dagboekjes over je overige huisdieren horen hier thuis
ezzy
Berichten: 76
Lid geworden op: 30-07-2011 14:53

Bericht door ezzy » 08-02-2012 18:18

Helaas is het allemaal wat minder goed verlopen met het nestje als dat de bedoeling was. Toen de muizen baby's precies twee weken oud waren is de moeder plotseling overleden. Ze zag er gewoon goed doovoed uit en ik heb de dagen ervoor ook helemaal niets aan haar gemerkt. Ze was actief en zorgde goed voor de jongen. Ik ben die dag heel hard op zoek gegaan naar oplossingen voor de kleintjes, ze aten natuurlijk nog lang niet goed genoeg zelf van sommige waren de oogjes net open. Ik heb ze gelukkig nog dezelfde avond naar iemand kunnen brengen die zelf nestjes had liggen. Ze zijn terecht gekomen bij twee pleegmoeders die beide een nestje hadden van twee dagen jonger. Het is tot nu toe allemaal goed verlopen en de jongen ontwikkelen zich als normaal. Als ze klaar zijn om zelfstandig door het leven te gaan komen ze naar mij terug.


Boykuh
Berichten: 35
Lid geworden op: 19-01-2012 22:18

Bericht door Boykuh » 10-02-2012 15:40

Wat n schatjes jammer dat het zo is gelopen hopen dat t verder met de ukken goedkomt :lol:

zotteke
Site Admin
Berichten: 142
Lid geworden op: 16-05-2011 13:13

Bericht door zotteke » 11-02-2012 13:26

Wat jammer van de moeder :(.

Wel super dat je zo snel twee pleegmoeders kon vinden!

ezzy
Berichten: 76
Lid geworden op: 30-07-2011 14:53

Bericht door ezzy » 13-02-2012 21:21

Ze zijn weer thuiss! :D Ik ga binnenkort individuele foto's maken (nu hoop ik dat ik snel een keer tijd heb :roll: ). Ik heb ook weer twee nieuwtjes erbij, een wit do en een onverwante tri aan die van mij! Ontzettend blij mee. Twee van mij zijn bij de eigenaar van de pleegmama's gebleven. :)

Boykuh
Berichten: 35
Lid geworden op: 19-01-2012 22:18

Bericht door Boykuh » 13-02-2012 22:19

ezzy schreef:Ze zijn weer thuiss! :D Ik ga binnenkort individuele foto's maken (nu hoop ik dat ik snel een keer tijd heb :roll: ). Ik heb ook weer twee nieuwtjes erbij, een wit do en een onverwante tri aan die van mij! Ontzettend blij mee. Twee van mij zijn bij de eigenaar van de pleegmama's gebleven. :)
Leuk joh ben benieuwd naar de nieuwe aanwinsten en de 3kleurtjes

Plaats reactie