Spanjaarden

Hier kun je alle verschillende soorten Gerbils te koop aanbieden
Plaats reactie
zotteke
Site Admin
Berichten: 142
Lid geworden op: 16-05-2011 13:13

Spanjaarden

Bericht door zotteke » 08-06-2012 12:55

Helaas had ik een beetje last van miscommunicatie met mijn Spaanse vriendin. Ze heeft toen (zonder dat ik stambomen had gezien) een aantal gerbils meegenomen. Die zoeken nu (heel hard, want ze heeft geen plek en ik kon ze nu ook even niet nemen) een nieuw tehuis. Mogen als fokdier weg.

Males:
Creamo: - Honey cream (spotted light Dark Eyed Honey): Aa Cc[h] DD ee Gg Pp (3-1-12)
Polo: - Polar fox: Aa CC DD ee gg Pp (22-2-12)
Burmo: - Burmés Spotted


Females:
Greise: - Colorpoint agouti spotted: A- c[chm]c[chm] DD Ee GG P- (24-2-12)
Blaise: - Black Eyed White (spotted?) (Light colorpoint Dark Eyed Honey): A- c[h]c[chm] DD ee GG P (24-2-12)

Burmo staat in principe gereserveerd voor Sanne, mocht ze hem nog willen hebben. Hij ziet er naar mijn idee meer uit als een cp donkersepia, maar dat is altijd een gok..

Afkomst Creamo; Ratilla con mancha (unai-blanquillo x chinchilla) x Nata
Afkomst Polo; Ratilla con mancha (unai-blanquillo x chinchilla) x Nata
Afkomst Burmo; Blankito (unai-blanquillo x burmesa2) x grisa
Akomst Greise; Blankito (unai-blanquillo x burmesa2) x griseta
Afkomst Blaise; Blankito (unai-blanquillo x burmesa2) x griseta

Dit is álle afkomst die er bekend is. Stambomen kani k opsturen als ik terug ben van vakantie eind juni. Ze zijn op te halen in Sassenheim bij Arrate. Zoek naar 'Hamstery Hairball' in de bekende zoekmachines als je haar contactgegevens zoekt.

De gerbils zijn mooi groot, maar lijken een iets andere oorstand te hebben dan je in nederland ziet. Ik vind het er zelf enorm schattig uitzien :P. Als het goed is plaatst ze hier nog foto's. Ik heb wel foto's gehad, maar die waren vlak na aankomst en ze zagen er niet uit met een vettige vacht van de reis :P.

Plaats reactie