Mongoolse gerbil

Hier kun je alle verschillende soorten Gerbils te koop aanbieden
Plaats reactie
NK71
Berichten: 1
Lid geworden op: 12-03-2012 08:11

Mongoolse gerbil

Bericht door NK71 » 12-03-2012 08:51

Hallo allemaal,

Ik kom hier voor het eerst, maar heb geen gerbils. Mij buurvrouw heeft er 3, waarvan er 1 al een tijd apart zit omdat hij weleens gebeten heeft (volgens haar) Nu durft ze hem niet meer op te tillen, en heeft mij gevraagd of ik hem wil hebben. Nu staat hij al enige dagen hier, maar ik heb er niet veel mee (Ik heb zelf nl 3 hamsters). Wij hebben hem al wel een paar keer in de ren gezet, en dat vind hij prachtig, en we kunnen hem gewoon aaien en heeft nog niet gebeten. Hij zit in een vrij kleine aqua van 45x28.
Het is een mannetje van ong 2 en half en hij is beige met wit, hij is erg nieuwsgierig, en iemand die hem de tijd en ruimte wil geven dan komt het denk ik wel goed.
Dus is er iemand of weet je iemand die dit leuke beestje een kans wilt geven, anders brengt mijn buurvrouw hem naar een dierenwinkel en daar word hij waarschijnlijk aan de slangen gevoerd.
Ophalen in Barendrecht. Zal proberen nog en foto van hem te maken.

PS hij kan absoluut niet samen met andere gerbils omdat hij vecht, vandaar dat hij alleen zit.

Maicha
Berichten: 18
Lid geworden op: 12-01-2012 20:15

Bericht door Maicha » 14-03-2012 11:16

(bijna) elke gerbil kan gekoppeld worden als het maar op de juiste manier gebeurd.. zijn zeeeeer weinig gerbils waarbij het met geen enkel maatje wil lukken.
Dus zou hem zeker een kans geven. Er zijn een aantal gerbilopvang in NL misschien willen die hem overnemen en koppelen?

Sanne
Berichten: 24
Lid geworden op: 08-01-2012 12:47

Bericht door Sanne » 14-03-2012 15:05

door de stress in de groep zou het kunnen dat ie heeft gebeten het kan dus zijn dat hij werd verstoten en nu kans hebt dat ie niet meer bijt


dat hij absoluut niet met andere gerbils kan geloof ik niet gerbils zijn meestal moeilijk te koppelen maar dat moet je heel langzaam opbouwen!
De meeste mensen proberren ze hop bij elkaar te zetten en dat gaat gewoon niet met gerbils(uitzonderingen daargelaten.
Alles is te koop, zelfs een hond maar het kwispelen van zijn staart niet....

Plaats reactie