Gerbilfokkerij Doo-Little ~nieuw koppel~

Hier kun je dagboekjes bijhouden over je Gerbils
zotteke
Site Admin
Berichten: 142
Lid geworden op: 16-05-2011 13:13

Bericht door zotteke » 07-03-2012 22:35

Oh, dat wist ik niet. Weer wat geleerd :).

Wat jammer dat ze de pups niet goed verzorgen. Van wie zijn deze pups ook alweer? Komt uiteindelijk bij Ezar en Éire vandaan toch? Rory heeft haar pups goed opgevoed. Bij Aiden (en Kiera) mis ik er een paar, maar dat is mijn schuld geweest. Het eerste nestje bij Aiden is helemaal geruimd.

Rory, Aran en Aiden zijn zus/broer van Áine.

ezzy
Berichten: 76
Lid geworden op: 30-07-2011 14:53

Bericht door ezzy » 08-03-2012 15:12

Ouders zijn Lynn van Polen en vader is Deef die idd van Aine en Keano af komt. Maar het is echt moeders die het doet. :wink: Ik ga nog wel een vrouwtje daarvan in fok doen, maar als het daar ook gebeurd stop ik de hele lijn.

Het komt zowieso niet bij Aine als erfelijk vandaan want zij is echt een super mama! Ze heeft nu een nestje van 5 weer samen met Valerio. :D

zotteke
Site Admin
Berichten: 142
Lid geworden op: 16-05-2011 13:13

Bericht door zotteke » 08-03-2012 15:14

Als het bij de moeder vandaan komt, zou ik geen vrouw aanhouden. Het is natuurlijk geen 100% zekerheid, maar volgens mij zijn vooral de moeders belangrijk bij het karakter. De mannen zijn weer belangrijker qua bouw.
Ik zou het nog proberen met een vent, en als dat ook niet goed gaat idd meteen stoppen. Moeilijk :roll: .

ezzy
Berichten: 76
Lid geworden op: 30-07-2011 14:53

Bericht door ezzy » 08-03-2012 15:18

Mwa ik geloof niet dat dat karakter persee vast ligt aan het geslacht, de man kan het net zo goed doen. En dat een dochter dat gedrag zou vertonen zou alleen maar uit moeten komen want dan weet ik dat en stop ik. Als ik een man aanhoud zou ik dat alleen maar proberen te voorkomen terwijl je stiekem wel dat karakter aan het vastleggen bent zonder dat je het weet. :wink:

Lynn is nu weer zwanger, Deef moet er nu dus bij weg kijken hoe het volgende nestje verloopt ik hoop wel weer net zo goed als het eerste nest dat het een incidentje was. :roll:

Plaats reactie