Dit ben ik

Hier kun je jezelf en je huisdieren voorstellen als je nieuw bent op het forum.
Plaats reactie
zotteke
Site Admin
Berichten: 142
Lid geworden op: 16-05-2011 13:13

Dit ben ik

Bericht door zotteke » 23-07-2011 23:44

Allereerst welkom op mijn forum! Ik hoop dat iedereen hier veel leert over Gerbils en we het erg gezellig gaan krijgen. Ik heb dit forum opgericht. Melissa en ik beheren dit forum samen.

Mijn echte naam is Lisette maar ik ga al sinds mijn 10e onder de bijnaam zotteke. Ik fok Gerbils op een vrij kleine schaal. Ik zal constant zo ongeveer 6 fokkoppels hebben zitten. Ik probeer schimmels 'terug' te fokken. Mijn specialiteit is echter gevlekte Gerbils. Die zal ik vooral in donkere kleuren zoals zwart, burmees, siamees en eventueel agouti fokken. Ik fok met alle niet-lethale varianten bevlekken; CWS, gekraagd, mottled en variegated.

Naast de Gerbils start ik een kleinschalige hamstery op met zowel syren als russen. Verder heb ik 2 hondjes, en 2 aquaria. In de tuin ligt een grote vijver (15000 liter) met een 20tal grote Koi's er in.

Voor zover de dieren. Voor mijn neefjes en nichtjes heet ik niet voor niks 'tante beesie', ik heb altijd al veel dieren gehad. Naast de beestjes heb ik een man, een zoon Brian van 2,5 en een dochter Evelyne van 6 weken. We wonen in Zoetermeer. Brian is helemaal gek van alle beestjes en helpt graag ze te verzorgen. Ook fokt hij me graag op door de gerbils hamsters te noemen en andersom :lol:.

Plaats reactie